Nyhet! Nu integrerar vi marketing automation i SuperOffice CRM. 
Läs mer 👉 här

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

Status för marknadsföring via e-post på B2B-marknaden

E-postmarknadsföring nÀmns ofta som den mest effektiva kanalen nÀr B2B-företag ska generera nya leads. Men hur ofta anvÀnder du egentligen e-post för att kommunicera, ta hand om, eller sÀlja tilldina mÄlgrupper? Och uppnÄr du önskade resultat?

I vĂ„r helt nya undersökning har vi analyserat hur 1 000 B2B-företag anvĂ€nder e-postmarknadsföring. Under 90 dagar samlade vi in data om nĂ€stan 4 500 marknadsföringskampanjer. Ta del av hur e-postfrekvens, design, personlig anpassning, ”call-to-actions” och prenumerationshantering pĂ„verkar kampanjresultatet.

Om du arbetar med B2B-marknadsföring Àr detta en intressant rapport att lÀsa!

I denna guide kan du lÀsa om:

  • Varför mĂ„nga B2B-företag misslyckas med e-postmarknadsföring
  • Vilka typer av e-postkampanjer som Ă€r ”bĂ€st i klassen”
  • Goda rĂ„d och praktiska tips om hur du kan anvĂ€nda e-postmarknadsföring för att skapa tillvĂ€xt

Gratis nedladdning: Status för e-postmarknadsföring på B2B-marknaden