I denna video
I avsnitt sex pratar vi om kundservice och ärendehantering.
Kunden förväntar sig idag att kunna nå dig genom olika kanaler dygnet runt och de kräver mer personliga svar. Krav som kan vara en utmaning att leva upp till. Att ha rätt verktyg och skapa bästa möjliga upplevelse är avgörande för att kunna ge dina kunder högkvalitativ service. Hur kan bland annat flöden, script och mallar i SuperOffice Service hjälpa er att förädla och förbättra era arbetssätt inom kundservice och ärendehantering? Vi visar exempel på användningsområden och funktioner kopplade till bland annat reklamationer, försäljning, felanmälan och ekonomi. SuperOffice Service effektiviserar hanteringen av förfrågningar som du får från dina kunder oavsett kanal.
- Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
- Hur intressenter är knutna till försäljningen
- Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
- Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
- Hur du definierar och skapar försäljningstyper
Presenteras av Jacob Jönsson och Filip Norman.