Nyhet! Nu integrerar vi marketing automation i SuperOffice CRM. 
Läs mer 👉 här

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

I denna video

I andra avsnittet av Inspirationshörnan så pratar vi om alla våra guldkorn som finns i SuperOffice som inte alltid är lätta att vaska fram själv för att dra nytta av.

Att hitta sätt att förenkla sitt dagliga arbete vill de flesta av oss göra, så i detta avsnitt fokuserar vi på mängder av smarta tips för att göra användandet av SuperOffice både enklare och effektivare.

Några av de frågeställningar som vi har fått in via mejl som Stefan och Jacob pratar om är: Hur kan jag lätt få en överblick över mina aktiviteter (eller prioriteringar)? Hur kan jag få tillgång till all data i systemet om jag inte är vid datorn? Hur kan jag använda personliga inställningar i SuperOffice för att förenkla mina vanliga uppgifter?

  • Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
  • Hur intressenter är knutna till försäljningen
  • Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
  • Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
  • Hur du definierar och skapar försäljningstyper
- See more at: http://www.superoffice.se/evenemang/#sthash.2lCYDklK.dpuf

Presenteras av Jacob Jönsson och Stefan Rydén