I denna video
Oavsett vilken kanal dina förfrågningar kommer in via (telefon, e-post, webbformulär eller sociala medier) kommer du enkelt kunna spåra dina händelser via ett unikt ärendenummer. Du får således all kommunikation samlat på ett och samma ställe. I denna video visar vi dig bland annat:
- Hur du tilldelar ett ärende till rätt medarbetare.
- Hur du använder dig av smarta mallar för att besvara förfrågningar.
- Dashboards & rapportering.
- Hur du kan hjälpa kunderna att hjälpa sig själva dygnet runt, (24/7) genom att bygga upp ett bibliotek av vanliga frågor och svar (FAQ).
- Hur du kan få stöd via mobila enheter för att ta del av samt besvara kundförfrågningar.
- Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
- Hur intressenter är knutna till försäljningen
- Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
- Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
- Hur du definierar och skapar försäljningstyper
Presenteras av Maja Tössberg