I denna video
Med hjälp av triggers och CRM Script har du möjighet att effektivisera ditt arbete genom att automatisera olika arbetsuppgifter. Du kan definiera att en specifik händelse i systemet ska utlösa en eller flera fördefinierade handlingar.
Under webinariet visar vi dig olika exempel på hur du kan få bättre datakvalitet och ölka användargraden av systemet genom hjälp av automatiserade händelser och varningar.
I vår Service-modulen har det länge varit möjligt att skapa dessa flöden, med CRM Script får du nu samma möjlighet att göra det i hela SuperOffice-lösningen.
Det krävs inga förkunskaper för att få dom enklaste automatiseringarna att fungera.
- Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
- Hur intressenter är knutna till försäljningen
- Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
- Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
- Hur du definierar och skapar försäljningstyper
Presenteras av Maja Tössberg