I denna video
Många företag använder Office 365 och SharePoints avancerade dokumenthanteringsfunktioner för att hantera dokument och kommunikation på företaget. Fördelarna med att skapa och lagra dokument i SuperOffice är att du kan arbeta effektivt med mallar och automatiskt länka dokument till kunder och viktig CRM-data. Detta gör det enkelt att hitta och använda dem i dina CRM-processer. Men när du lagrar dokument i två system riskerar du att tappa kontrollen över var dokumenten finns och onödig tid läggs på att leta efter dokument. Med Sharpoint-integrationen till SuperOffice 10 lagras alla dokument och även e-postmeddelanden som du skapar eller arkiverar i SuperOffice i Sharepoint-arkivet.
Under webinariet kommer vi att gå igenom:
- Dokumenthantering i SuperOffice vs SharePoint
- Fördelarna med integrationen till SharePoint
- Hur det praktiskt fungerar i SuperOffice (demo)
Webinariet hållas på engelska.
- Aktiviteter knutna till försäljningen – vad ska du göra och vad har du ”glömt” att göra
- Hur intressenter är knutna till försäljningen
- Hur säljare och försäljningschef får bra kontroll över den egna och gruppens pipeline
- Hur du kan använda säljguiden för att få en fantastisk översikt av aktiviteter och dokument knutna till den pågående affären
- Hur du definierar och skapar försäljningstyper
Presenteras av Jeanette Small Strøm.