I denna webcast (30 min) berättar vi om hur rätt CRM-system kan bli en avgörande del av din strategi för att tackla de utmaningar som byggbranschen möter.
Fokus på digitalisering och CRM-stöd
För att nå framgång i dessa tider krävs ett starkt fokus på att optimera säljarbetet, och här spelar digitalisering och CRM en avgörande roll. Med rätt verktyg kan du inte bara följa upp kunder och projekt mer effektivt, utan också få insikter som stöder dina beslut och stärker dina relationer.
Vi diskuterar hur man kan;
- Bygga och underhålla en stark säljpipeline – trots tuff konkurrens och ekonomisk osäkerhet
- Effektivisera säljarbetet – gör mer med mindre och få ut det mesta av dina resurser
- Förbättra kundrelationerna – säkerställ merförsäljning och lojalitet, även under förändrade marknadsförhållanden
- Fatta bättre beslut – genom datadrivna insikter som gör att du kan anpassa och optimera din strategi
Webcasten hålls på svenska av Jonas Johansson & Anette Andersson, CRM-rådgivare på SuperOffice.