Nyttigt innehÄll nÀra tillhands
Vi har ett helt bibliotek av innehÄll som vÀntar pÄ dig. Om du Àr en befintlig kund, vÀnligen besök vÄr Customer Community.
-
Videor
Hantera projekt i SuperOffice
-
Artiklar
Tre typer av CRM: VÀlj rÀtt CRM för din verksamhet.
-
Webcast
Tips & Tricks i SuperOffice
-
Videor
Hantera dokument och e-post i SuperOffice
-
Artiklar
SÄ anvÀnder bygg- och anlÀggningsföretag med hög tillvÀxt teknologi för att digitalisera sina verksamheter
-
Artiklar
GDPR för sÀljare: Sju tips pÄ hur du hittar nya leads efter GDPR
-
Webcast
CRM & ERP â Varför Ă€r det sĂ„ viktigt att dessa system âpratar med varandraâ?
-
Artiklar
CRM-strategi: en anpassning av mÀnniskor, processer och teknik
-
Artiklar
8 fördelar med programvara för Àrendehantering
-
Artiklar
Genom att sÀtta kunden i fokus blev de marknadsledare i Europa
-
Artiklar
DÀrför Àr marknadsföring genom hela kundresan avgörande för kommersiell framgÄng
-
Artiklar
11 viktiga trender i byggbranschen
-
Artiklar
De 5 bÀsta CRM-metoderna som förbÀttrar dina kundrelationer
-
Artiklar
5 försÀljningsdashboards som experterna anvÀnder för att öka omsÀttningen
-
Artiklar
3 effektiva sÀtt att mÀta kundnöjdhet
-
Artiklar
8 tips för att vÀlja rÀtt CRM-system till företaget
-
Artiklar
KÀnner du till dina kunders nÀsta drag?
-
Artiklar
Fördelarna med CRM: Hur CRM stÀrker företagets kundrelationer
-
Artiklar
SÄ ger du enastÄende kundservice (fördelar, exempel, fallstudier och rekommendationer)
-
Artiklar
Hur den digitala transformationen pÄverkar kundupplevelsen
-
CRM-guide
FörsÀljningsguidens KPI:er
-
Artiklar
7 tips för att bli "bÀst i klassen" pÄ kundservice
-
CRM-guide
Fyra viktiga KPI:er för att lyckas med e-postmarknadsföring
-
Artiklar
Tolv mindre kÀnda men viktiga fÀrdigheter inom kundservice
-
Webcast
Kom igÄng med e-postmallar som konverterar.
-
Artiklar
8 tips för en framgÄngsrik CRM-implementering
-
Artiklar
CRM-processen: Hur man kommunicerar med kunder pÄ ett strukturerat sÀtt
-
Webcast
Kom igÄng med AI i SuperOffice 10
-
Artiklar
Varför kunders klagomÄl Àr bra för affÀrerna
-
Webcast
SuperOffices Inspirationshörna Avsnitt 2 - Guldkorn för effektivare anvÀndning
-
Webcast
G9 - Nya generationen SuperOffice
-
Artiklar
Ny undersökning: 62% av företagen besvarar inte sina kundserviceförfrÄgningar inkomna via e-post
-
Artiklar
Vad Àr GDPR och vad betyder den för ditt företag?
-
Webcast
Utskick i SuperOffice
-
Artiklar
VÄra tre bÀsta erfarenheter frÄn att hantera en pÄgÄende kris
-
Webcast
Contract Manager i SuperOffice - Effektivisera din avtalshantering
-
Webcast
Activity Board i SuperOffice - Full överblick och kontroll pÄ dina projekt och aktiviteter
-
Artiklar
Fem enkla sÀtt att öka din kundbas
-
Artiklar
10 misstag sÀljare gör alltför ofta
-
Videor
Effektivare försÀljning med SuperOffice
-
Webcast
SuperOffice Service
-
Artiklar
DÀrför Àr kundframgÄng inte samma sak som kundservice
-
Artiklar
Fem sÀtt att fÄ NPS-systemet att fungera för ditt företag
-
Artiklar
Vad Àr en customer engagement platform och varför behöver du ha en?
-
Webcast
SuperOffices Inspirationshörna Avsnitt 1 - Ăka anvĂ€ndargraden
-
Webcast
SuperOffice CRM - FörsÀljningschefens bÀsta vÀn
-
CRM-guide
Hur du lyckas med e-postmarknadsföring
-
Artiklar
Kundmöten frĂ„n A till Ă â vad du bör göra innan, under och efter mötet
-
CRM-guide
9 sÀtt ett CRM-system kan hjÀlpa dig att förbÀttra din kundservice
-
Artiklar
VÀrdet pÄ sjÀlvbetjÀning i den digitala vÀrlden
-
Videor
Hantera försÀljningsmöjligheter i SuperOffice
-
CRM-guide
12 sÀljande e-postmallar som du kan anvÀnda redan idag!
-
Artiklar
SÄ bidrar en kundupplevelsestrageti till at öka intÀkterna (och uppnÄ lönsamhet)
-
Artiklar
SÄ pÄverkar GDPR personuppgifter om kunder pÄ ditt företag
-
Artiklar
DÀrför Àr Customer Relationship Management (CRM) nyckeln till att lÄsa upp företagets tillvÀxtpotential
-
Artiklar
CRM-anvÀndning: Hur man ökar anvÀndningen bland slutanvÀndare
-
Artiklar
9 Personaliseringsstrategier för marknads-, sÀlj- och kundserviceteam
-
Artiklar
GDPR och e-postmarknadsföring: En praktisk guide för B2B-marknadsförare
-
Artiklar
B2B-marknadsföring: Hur du attraherar, engagerar och glÀdjer dina potentiella och befintliga kunder
-
Artiklar
7 sÀtt att skapa en bra strategi för kundupplevelsen
-
Videor
Skicka mÄlanpassade e-postmeddelanden med SuperOffice Utskick
-
Webcast
Smarta och tidsbesparande automatiseringar i SuperOffice
-
Artiklar
Relationsmarknadsföring: hur du fokuserar pÄ relationer i din marknadsföring
-
Artiklar
5 sÀtt att anvÀnda livechatt för en bÀttre kundupplevelse
-
Artiklar
LÀr kÀnna din kund: Varför missar 70 % av SaaS-företagen de viktigaste mÀtvÀrdena för kundframgÄng?
-
Videor
Skapa korrekta mÄlgruppslistor med SuperOffice
-
Artiklar
Fem kundupplevelsetrender du behöver kÀnna till inför 2020
-
Webcast
Konsten att skapa en magisk kundservice
-
Artiklar
Undersökning: 21% misslyckas med att besvara kundförfrÄgningar via chatt
-
Webcast
FörsÀljning och marknadsföring i utmanande tider - hur du gör mer med mindre resurser
-
Artiklar
8 anledningar att vÀlja molnbaserat CRM
-
Artiklar
Hur du skapar en kundorienterad strategi för ditt företag
-
Artiklar
Statistik över 37 kundupplevelser du behöver kÀnna till under 2021
-
Artiklar
Nio sÀtt för en framgÄngsrik expandering av kundservicen
-
Webcast
SuperOffices Inspirationshörna Avsnitt 3 - Strukturera och planera inför 2021
-
Artiklar
Fem e-postmarknadsföringsmisstag du bör undvika
-
Videor
Hantera kundförfrÄgningar med SuperOffice Service
-
CRM-guide
European B2B Customer Service Report
-
CRM-guide
SÄ fÄr du alla pÄ företaget att Àlska ert CRM
-
Artiklar
7 enkla sÀtt för att öka ditt kundunderlag
-
CRM-guide
Köpguide för CRM
-
Webcast
SuperOffices Inspirationshörna Avsnitt 6 - Kundservice
-
Artiklar
9 exempel pÄ CRM-automatisering för försÀljning, marknadsföring och service
-
Artiklar
Hur du skapar kundprofiler och buyer personas
-
Artiklar
SÄ anvÀnder högpresterande sÀljteam CRM för att nÄ sina budgetar
-
Artiklar
Datadrivna beslut som skapar tillvÀxt
-
Videor
Hur chattfunktionen förbÀttrar din kundkommunikation
-
Artiklar
12 sÀtt att minska kundbortfall
-
Webcast
Dashboards i SuperOffice
-
Artiklar
Varför idealiska kundprofiler (ICP) Àr viktiga för att öka omsÀttningen
-
CRM-guide
3 tips för hantering av kundkontakter i vÄr digitala vÀrld
-
Artiklar
6 myter om sÀljare och CRM
-
Artiklar
3 tips pÄ bÀsta praxis för hantering av kundtjÀnst via flera kanaler
-
Webcast
FĂ„ koll páșŁ dina kunders kreditvĂ€rdighet och sĂ€kerstĂ€ll din datakvalitet
-
Artiklar
10 tips för bÀttre kundservice
-
Artiklar
Hur en 360-graders överblick över kunden bidrar till ökad tillvÀxt
-
Webcast
Effektivisera ditt arbete med CRM och AI
-
Artiklar
Fem tips för att behÄlla fler kunder och öka omsÀttningen!
-
Artiklar
10 anledningar till varför sÀljare behöver CRM
-
Videor
Skapa, uppdatera och hantera offerter i SuperOffice
-
Webcast
Book My Calendar i SuperOffice - Effektivisera dina mötesbokningar
-
Artiklar
Tre trender som formar framtiden för B2B-kundservice
-
Webcast
E-signering i SuperOffice med GetAccept
-
CRM-guide
10 oumbÀrliga e-postmallar för B2B-marknadsföring
-
Webcast
FÄ koll pÄ din pipeline och dina försÀljningsmöjligheter
-
Artiklar
5 sÀtt att förbÀttra kundupplevelsen med automatiserad kundtjÀnst
-
CRM-guide
Hur du bygger tÀta kundrelationer
-
Artiklar
B2B-försÀljning: Hur man hittar, engagerar och sÀljer till den moderna konsumenten (med unika sÀljstrategier)
-
Artiklar
6 rapporter för att förbÀttra kundservicen
-
Artiklar
Vetenskapen bakom öppningsfrekvensen pÄ e-postutskick
-
Artiklar
FörsÀljningsprocess: VÀgen till bÀttre sÀljresultat
-
Artiklar
Tre sĂ€tt att âWOW:aâ dina kunder och övertrĂ€ffa deras förvĂ€ntningar
-
Artiklar
Prospektering: Tio unika strategier för sÀljproffs
-
Artiklar
KundframgÄng: den effektivaste strategin för att minska kundtapp (churn)
-
Artiklar
De 3 största CRM-utmaningarna (och hur man övervinner dem)
-
CRM-guide
Thriving in tough times: A leaderâs guide to successful growth
-
Artiklar
Samla in bÀttre data och fÄ fler leads med integrerade webbformulÀr
-
Webcast
Grundfunktionerna i SuperOffice
-
Webcast
CRM för bygg-och anlÀggningsbranschen
-
Videor
BÀttre styrning av sÀljteam med SuperOffice
-
Webcast
SuperOffices Inspirationshörna Avsnitt 5 - Kundresan
-
CRM-guide
6 tips för ökad kundlojalitet
-
CRM-guide
GDPR-checklist
-
Artiklar
7 B2B-tillvÀxttrender du behöver kÀnna till 2020 (och dÀrefter)
-
Videor
Hantera kundinformation i SuperOffice
-
Artiklar
5 sÀtt att minska svarstiden pÄ inkommande förfrÄgningar
-
Artiklar
Avmystifiering av AI: Vi berÀttar varför CRM och AI passar perfekt ihop
-
Webcast
Kom igÄng med avancerade dashboards i SuperOffice 10
-
Webcast
Hur du anvÀnder konfigurerbara skÀrmvyer i SuperOffice 10
-
Webcast
Quote Manager i SuperOffice - Effektivisera din order- och offerthantering
-
Artiklar
SÄ hittar du rÀtt CRM-lösning för ditt företag 2021
-
CRM-guide
Hur GDPR förÀndrar sÀttet att hantera kundinformation
-
CRM-guide
Status för e-postmarknadsföring pÄ B2B-marknaden
-
Webcast
CRM: Nyckeln till framgÄng i utmanande byggtider
-
CRM-guide
Why customer journey marketing drives business success
-
Artiklar
Varför du inte har rÄd att ignorera försÀljning till befintliga kunder
-
Artiklar
Nyckeln till framgÄng? Relationer!
-
Artiklar
Hur du skapar en e-postmarknadsföringsstrategi
-
Artiklar
7 tecken pÄ varför företaget behöver byta CRM-system
-
Artiklar
Leadexplorer: SÄ kan ditt företag dra nytta av webbplatstrafiken
-
Videor
FÄ tillgÄng till dina CRM-data frÄn din mobila enhet med vÄr app Mobile CRM
-
CRM-guide
Guide till att vÀlja rÀtt CRM-lösning
-
CRM-guide
5 tips pÄ god kundservice
-
Webcast
Kom igÄng med Sharepoint-integrationen i SuperOffice 10
-
Artiklar
Hur du skriver en vinnande sÀljpitch pÄ mindre Àn 10 minuter
-
Artiklar
SÄ kan CRM anvÀndas för att förbÀttra kundupplevelsen
-
Artiklar
Sju sÀtt att hantera ditt kundserviceteam pÄ distans
-
CRM-guide
Guide till CRM pÄ mobila enheter
-
Artiklar
SÄ skapar du en fantastisk köpupplevelse
-
Videor
Samla offerter och anbud med Byggfakta Live i SuperOffice
-
Artiklar
9 anledningar till varför alla företag behöver livechattprogramvara
-
Artiklar
FörbÀttra dina KPI:er för kundservice och gÄ frÄn grundlÀggande mÀtvÀrden till avancerade nyckeltal som skapar bÀttre kundupplevelser.
-
Produktblad
SuperOffice Sales
-
Artiklar
Vilka Àr de olika typerna av kundtjÀnstmjukvara?
-
Artiklar
SÄ anvÀnder du databerikning för prospektering inom B2B-försÀljning
-
Artiklar
Kundresan: VÀgen till ökad tillvÀxt
-
Webcast
Nyheterna i SuperOffice 10
-
Artiklar
Hur marknadsföringsteam kan generera intÀkter (inte bara leads)
-
Webcast
SuperOffices Inspirationshörna Avsnitt 4 - Fullt fokus pÄ försÀljning
-
CRM-guide
Hur du skapar ditt eget CRM Business Case
-
Artiklar
21 effektiva försÀljningsmetoder (med stöd av vetenskap)
-
Artiklar
10 tips som ger dig full kontroll över din försÀljningspipeline
-
Artiklar
Hur marknadsföringsteam kan bidra till ökad omsÀttning (med mindre resurser)
-
Artiklar
7 fördelar med CRM som molntjÀnst (SaaS)
-
Artiklar
Hur du bygger upp en kraftfull kunskapsdatabas för kundservice
-
Webcast
Offerthantering i SuperOffice
-
Artiklar
Relationsloopen: SuperOffices innovativa förhÄllningssÀtt till kundresan
-
Artiklar
5 sÀtt att förvÀrva nya kunder med CRM
-
Artiklar
SuperOffice vs. HubSpot: Vilken CRM Àr bÀst för europeiska företag?
-
Artiklar
9 CRM-funktioner du behöver för en framgÄngsrik CRM-strategi
-
Artiklar
5 tips för att förbÀttra omnikanalupplevelsen i din kundservice
-
Artiklar
10 sÀljmisstag som varje sÀljare mÄste undvika!
-
Artiklar
Maximera effektiviteten i verksamheten med den bÀsta CRM-programvaran
-
CRM-guide
SÄ fÄr du kunderna att tycka att ni Àr riktigt bra
-
Artiklar
Fem sÀtt att fÄ fler affÀrer gjorda med kundvÄrdsmjukvara
-
Produktblad
SuperOffice Service
-
Webcast
Ăka din försĂ€ljning med SuperOffice CRM och Byggfakta SMART
-
Artiklar
Skapa en kundorienterad företagskultur med CRM
-
CRM-guide
7 e-postmallar för förbÀttrad kundservice
-
Webcast
FörsÀljning i SuperOffice
-
Artiklar
GDPR för marknadsförare
-
Artiklar
Gör bra kunduppföljning via e-post med hjÀlp av fÀrdiga mallar