Nyhet! Nu integrerar vi marketing automation i SuperOffice CRM. 
Läs mer 👉 här

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

Förbättra hela kundupplevelsen
med hjälp av SuperOffice CRM

Skapa nöjdare kunder och underlätta för alla medarbetare genom att digitalisera era processer. Med SuperOffice CRM samlas all kommunikation på ett ställe, vilket säkerställer att ni kan leverera bästa möjliga service i varje kunddialog. Skapa bättre underlag för att arbeta proaktivt med försäljning och få full kontroll över processerna kring nyförsäljning och omförhandling av avtal. 

 

SUPEROFFICE CRM FÖR vitec

  • Icon

    Kundöversikt

    En heltäckande och transparent översikt över viktig information relaterad till era kunder. All kommunikation samlade på ett ställe gör att ni kan ge den bästa servicen vid varje kunddialog. Det interna samarbetet blir smidigare när alla kan ta del av tidigare händelser mellan kunder och kollegor.

  • Icon

    Ärendehantering

    SuperOffice hjälper er att effektivisera hanteringen av kundförfrågningar eller kundtjänstärenden. Öka kundnöjdheten genom att säkerställa snabba responstider. Varje förfrågan tilldelas automatiskt ett unikt ärendenummer och all relaterad kommunikation spåras till detta nummer. Minimera manuellt arbete och automatisera skapandet av rapporter till ledningen/styrelsen.

  • Icon

    Hantering av avtal

    Effektivisera processerna kring nyförsäljning och omförhandling av avtal. Få tillgång till information om vilka avtal kunden har, vad avtalet omfattar och när i tiden det är dags för avtalsförnyelse. Skapa bättre underlag för att arbeta proaktivt med försäljning och skapa ett flödet för signering av dokument och avtal med hjälp av digitala signaturer.

  • Icon

    Jeeves-integration

    Förbättra informationstillgången i SuperOffice CRM genom vår koppling till Jeeves. Visa bland annat licensinformation för ett specifikt företag direkt från kundkorten i SuperOffice. Du får en snabb, enkel och sökbar överblick av just de licenser företaget har utan att behöva öppna Jeeves. Genom vår integration kan vi även bygga grafer, ta ut statistik, skapa uppföljningar baserad på er Jeeves data, och mycket mer.

  • Icon

    Mäta och följa upp

    Det är lätt och smidigt att mäta, följa upp, och analysera på ärenden, aktiviteter eller affärsmöjligheter för att kunna fatta bättre beslut. I SuperOffice kan ni med hjälp av dashboards enkelt följa era uppsatta mål. Genom rätt fokus säkerställer ni proaktivitet för att skapa ökad kundnöjdhet.

  • Icon

    Marknadskommunikation

    Målinriktad bearbetning mot kunder och medlemmar via e-postutskick. Målgruppslistor skapas enkelt baserat på en mängd olika kriterier och e-postadresserna är tillgängliga direkt via SuperOffice CRM. Via rapporter ges insikt i hur resultaten kan optimeras.

Vitec-företag som använder
SuperOffice CRM

Vitec Agrando AS

Vitec Aloc

Vitec Appva AB

Vitec Förvaltningssystem AB

Vitec HK Data AS

Vitec MV A/S

Vitec MV AB

Vitec Tietomitta Oy

UPPTÄCK VAD SUPEROFFICE KAN GÖRA FÖR DIN VERKSAMHET


Vad du kan förvänta dig:

  • Personligt videosamtal med en CRM-expert
  • Genomgång av dina affärsmål
  • Tillväxtstrategier som fungerar för din verksamhet
  • Introduktion till SuperOffice CRM Suite
  • Plan för nästkommande steg

Kontakta Stefan för ett möte

StefanRBWround picture.png

 

 Stefan Rydén
 Account Manager

 

Vänligen fyll i formuläret, så kontaktar vi dig.