Övriga
Få inspiration från våra kunder.
-
Lidalco
Lidalco stärker kundrelationerna med Exsitec och nytt CRM-system När Lidalco accelererade i tillväxt ökade kraven på effektiva processer. Lösningen? SuperOffice – ett verktyg som inte bara har skapat struktur, utan också bidrar till nya affärer. -
Frepart
Deras kunder lägger stöldbegärliga produkter i Freparts händer – och Frepart förlitar sig på Exsitec för en bättre kundrelationshantering. Efter flera decennier med samma CRM-system valde företaget att göra en uppdatering som banar väg för långsiktiga och lönsamma kundrelationer. -
Strömma Turism & Sjöfart
Strömma Turism och Sjöfart AB har, med stöd från Amesto, lyft sin servicehantering till nya höjder. Genom att framgångsrikt implementera CRM-lösningen SuperOffice Service, har de inte bara effektiviserat sina arbetsrutiner och drastiskt minskat arbetsbelastningen, utan också ökat kundnöjdheten. -
Protan Entreprenad
Protan Entreprenad är en rikstäckande kedja av takentreprenörer. Med sina 400 anställda är de närvarande i hela Norden och använder SuperOffice som sitt CRM-system. -
Småkraft
Småkraft AS är Europas största producent av småskalig vattenkraft, med över 235 kraftverk i Norge och Sverige. De har kartlagt alla processer och implementerat nya digitala lösningar i samarbete med bland annat Cloud Connection och SuperOffice. -
Joyweek
"Med SuperOffice får vi en integrerad lösning som gör det möjligt för oss att effektivt övervaka och hantera hela säljprocessen på en centraliserad plattform. Detta underlättar vår dagliga verksamhet och säkerställer hög kvalitet genom hela kundresan." -
Open
"Tack vare SuperOffice vet jag att vi stänger 49% av de offerter vi skickar ut inom 3 månader." Open är Nordens ledande leverantör av kompletta kassa- och betallösningar till företag inom handel, restaurang- och rederibranschen. -
Expand International
"SuperOffice CRM är ett lättarbetat och överskådligt system där det går att få ut mycket användbara data". Expand är föregångare inom tillverkning och marknadsföring av portabla mediadisplayer och ett av de ledande företagen på världsmarknaden. -
SBC
"En tidig uppskattning är att SuperOffice Service effektiviserat SBC:s kundtjänsts ärendehantering med 50-75 procent, men det stannar inte där".