CRM-PROGRAMVARA FÖR ENASTÅENDE KUNDSERVICE

Håll dig à jour med alla kundförfrågningar och förvandla dina kunder till trogna fans. Ge enastående kundservice genom att snabbt identifiera och besvara ärenden med ett produktivitetsfokuserat verktyg och AI-stöd.

Tusentals nöjda kunder

stockholms-handelskammare_grey
assa-abloy_logo_bw
kia_logo_black_png_rgb_png
fonus-logo
xxl
martinsonsnew_grey
joyweek_grey
troax_bw
hsb-12x
g183

Få nöjda kunder med fantastisk kundservice

Du har ansträngt dig för att vinna kunder – se nu till att prioritera dem och ge dem service i världsklass.

  • Icon

    Ignorera aldrig en kund

    Ingen gillar att bli bortglömd – framförallt inte betalande kunder. Håll koll på alla ärenden på ett och samma ställe och prioritera kritiska ärenden automatiskt baserat på SLA.

  • Icon

    Utveckla din kundtjänst

    Maximera servicen med mindre ansträngning. Låt AI kategorisera ärenden. Spara tid med FAQ och autosvar för standardfrågor.

  • Icon

    Nöjda kunder ger ökad försäljning

    Dina nöjdaste kunder går i god för dig. Genom att samla allt i ett centralt verktyg faller inget mellan stolarna. Spåra ärenden och upptäck försäljningsmöjligheter med hjälp av dashboards.

Få dina kunder att le

Vi brinner för att skapa enastående upplevelser. Upptäck funktionerna som får det att ske. 

Ärendehantering

Inga fler borttappade ärenden och glömda svar. Njut av en fullständig översikt över alla kanaler i en enda kö:

  • Skapa ärenden från e-post, telefonsamtal*, chatt och webbformulär
  • Kategorisera ärenden i köer baserat på ämnen
  • Vidarebefordra ärenden till teammedlemmar för att samarbeta och lägga till interna anteckningar

*Integrering krävs

Automatisering

Frigör tid för teamet: automatisering hanterar repetitioner och garanterar perfekta resultat:

  • Upprätta eskaleringsregler om ett ärende inte besvaras i tid för att uppfylla ditt SLA.
  • Skapa logikbaserade arbetsflöden som sköter repetitiva uppgifter
  • Tilldela specifika ärenden automatiskt till specialister inom ditt team

Kundportal

Se till att dina kunder kan hitta svaren direkt via en säker kundportal:

  • Hjälp dina kunder att hjälpa sig själva med artiklar och FAQ
  • Ge kunderna en överblick över sin egen ärendehistorik
  • Gör det möjligt för kunder att skapa ett nytt ärende direkt från kundportalen

Chatt

Använd chattfunktionen för att erbjuda personlig kundservice i realtid:

  • Dra nytta av kunddata för interaktioner skräddarsydda efter kundens behov 
  • Besvara och hantera alla chattinteraktioner direkt från din ärendekö
  • Ge snabb hjälp för att skapa förtroende hos kunderna

ännu fler bra funktioner