Rapporter och dashboards
Få all den affärsinformation (BI) du behöver för att fatta rätt beslut för din verksamhet. Med lättanvända rapporter och tydliga dashboards blir det lätt och enkelt att hantera uppgifter, förbättra arbetsprocesser, lösa potentiella problem och dra nytta av nya affärsmöjligheter.
Insikt om dina aktiviteter
SuperOffice erbjuder flera olika rapporteringsmöjligheter som standard. Skapa rapporter genom att kombinera data på valfritt sätt; från kunder, prospekts aktiviteter eller försäljning. Dessutom är alla resultat lätta att exportera till Microsoft Excel.
Fatta välgrundade beslut
-
Marknadsföring
Inbyggda dashboards ger dig den insikt du behöver för att förbättra framtida kampanjresultat. Det är enkelt att spåra öppnings- och klickfrekvens och försäljningsresultat relaterade till dina enskilda kampanjer.
-
Försäljning
Inom försäljning är pipelinehantering och prognostisering vardagsuppgifter. Smarta funktioner visualiserar både försäljningsmöjligheter och hjälper dig att hitta kunder som har behov av lite extra uppmärksamhet.
-
Kundservice
Att lösa kundernas utmaningar och skapa glada lojala kunder är kundserviceteamets viktigaste uppgift. Med inbyggda dashboards får du den överblick du behöver för att identifiera vilka frågor som oftast ställs, vilka flaskhalsar som finns, samt ta beslut baserat på kunskap och insikt.
Kunskap är viktigt för att lyckas
Business Analyze for SuperOffice är ett kraftfullt Business Intelligence-verktyg som hjälper dig att fatta snabba beslut baserade på fakta snarare än intuition. Du kan Identifiera trender, motivera medarbetare, dela rapporter och bygga upp en stark företagskultur. Alla funktioner, från försäljning och marknadsföring till kundservice, kommer få stor nytta av personliga dashboards samt KPI-uppdateringar i realtid.
Har du frågor?
Då blir vi glada om du kontaktar oss.
Behöver du inspiration för att få ditt företag att växa med CRM?
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev – fyllt med praktiska tips som ger dig nya insikter och inspiration.