BLI EXPERT PÅ KUNDSERVICE

ETT VERKTYG FÖR ATT ERBJUDA FANTASTISKA UPPLEVELSER

Med SuperOffice Service kan du förvandla ditt kundtjänstteam till superhjältar genom att samla alla kundinteraktioner på ett ställe. Du får ett enhetligt verktyg som hjälper dina kunder på resa med ditt varumärke och gör upplevelsen fantastisk.  

 Så här fungerar det:  

FÖR DITT TEAM

  • Du behöver inte längre logga in och ut från olika system för att hitta faktura- eller orderinformation - hitta allt på samma plats med bara några klick 
  • Få ett gränssnitt designat för individuell produktivitet 
  • Tappa aldrig bort ett kundärende i en blandad inkorg  
  • Leverera en smidig kundupplevelse utan hinder eller dröjsmål 

FÖR DINA KUNDER

  • Du behöver inte upprepa dig för flera olika personer i samma företag  
  • Njut av snabbare ärendehantering och bli aldrig ignorerad  
  • Du sitter i förarsätet när det kommer till kommunikationskanalen – oavsett om det är chatt, e-post, sociala medier eller ett webbformulär  
  • Tillgång till självbetjäningsresurser – när du vill  

FÖR DITT FÖRETAG

  • Få en 360-graders överblick över alla kundkontaktpunkter – från lead till försäljning till efterförsäljning  
  •  Spara pengar genom att ha en plattform som kopplar samman all kommunikation  
  •  Behåll kunderna och sälj mer till dem – eftersom nöjda kunder betyder fler affärer  
  •  Leverera kundservice som överträffar dina kunders förväntningar  

ALLT DU BEHÖVER FÖR ATT HANTERA
KUNDFÖRFRÅGNINGAR I VÄRLDSKLASS

  • Icon

    ÄRENDEHANTERING

    Hantera olika ärendeköer på ett ställe, med tillgång till all kundinformation med bara ett klick.

  • Icon

    KUNSKAPSBAS OCH FAQS 

    Skapa artiklar och FAQ:er och använd dem för att besvara ärenden eller som självbetjäningsalternativ i kundportalen.

  • Icon

    AUTOMATISERING AV PROCESSER

    Automatisk fördelning av ärenden, skapa eskaleringsrutiner, skicka påminnelser och använd om-detta-så-det flöden för att anpassa din lösning.

  • Icon

    DASHBOARD 

    Använd dashboards för att följa upp svarstider, förstå kundnöjdhetsnivåer och förbättra ditt teams resultat.

  • Icon

    CHATT 

    Med chatt-tillägget kan du använda direktsupport som en av dina kommunikationsvägar. Möt dina kunder oavsett var de är.

  • Icon

    KUNDPORTAL

    Lägg till en kundportal eller CEP (Customer Engagement Portal) för att erbjuda dina kunder en plats för självbetjäning: se sin ärende-historik, ställa frågor och hitta svar.

"SuperOffice hjälper oss att hantera våra kontakter i ett system som alla har tillgång till. Kombinerat med Service-modulen hjälper det oss att höja servicenivån till våra kunder."

Thijs B, Customer Data Manager 

ETT TRANSPARENT VERKTYG FÖR HELA TEAMET

SuperOffice CRM förenar dina team runt ett mål - att bygga långvariga relationer. Föreställ dig att ha all viktig kunddata samlad ett ställe, och försäljnings-, marknadsförings- och serviceprocesser fullt integrerade och strömlinjeformade. Dina kundorienterade team är alltid informerade och kan ligga steget före!

BLI EN EXPERT PÅ KUNDSERVICE

Med SuperOffice Service kan du förvandla ditt kundtjänstteam till superhjältar, som kan se alla interaktioner mer era kunder på ett ställe.

Tillsammans går vi igenom:

  • Era tillväxtstrategier och affärsmål
  • En introduktion av SuperOffice Service
  • Nästa steg i er CRM-resa