Nyhet! Nu integrerar vi marketing automation i SuperOffice CRM. 
Läs mer 👉 här

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev.

FUNKTIONER I SUPEROFFICE SALES

SuperOffice Sales är utformat för att hjälpa säljare att nå sina intäktsmål och bygga starka och lönsamma relationer med kunderna. När rutinuppgifterna sköts, processerna effektiviseras och kundinformationen finns tillgänglig på ett ställe kan säljarna fatta informerade beslut och fokusera på att generera intäkter.

PIPELINE- OCH PROGNOSVERKTYG

Använd SuperOffice Sales för att spåra och följa alla möjligheter i din pipeline. Du kan övervaka hur det går med dina avtal som ligger ute på remiss, göra korrekta prognoser och förbättra dina resultat.

Bild av två kvinnor som skrattar på kontoret

HANTERING AV SĂ„LJPROCESSEN

Den inbyggda säljguiden gör att du kan skapa och utveckla en definierad försäljningsprocess baserat på bästa praxis. Då vet du alltid veta vad du ska göra i nästa steg och du missar aldrig en möjighet att avsluta en affär.

Illustration av redovisningshantering

ACCOUNT MANAGEMENT

Du kan effektivt hantera alla dina relationer till kunder och prospekts på ett ställe. Det ger dig bättre kontroll över din försäljning eftersom du får en fullständig överblick över alla konversationer, dokument, aktiviteter, möten, möjligheter och milstolpar som uppnåtts.

HANTERING AV INTRESSENTER

Säljprocesser involverar ofta många beslutsfattare. Med SuperOffice Sales kan du samla in information om olika intressenter som du behöver kommunicera med, vilken typ av information som behövs och när du bör starta en dialog med dem.

Bild på två män som chattar på en bänk i parken

SALES INTELLIGENCE

Övervaka säljaktiviteter och få realtidsinsikter om dina kunder och säljaktiviteter genom varningar och användbara visualiseringar med hjälp av SuperOffice SAINT (Sales Intelligence).

 Illustration av sales intelligence

FĂ–RSĂ„LJNINGSSEKRETERAREN

Den inbyggda försäljningssekreteraren hjälper dina säljare med anpassade att-göra-listor och automatiserade varningar. Det gör att alla dina teammedlemmar är uppdaterade om alla planerade säljaktiviteter och stödjande dokumentation,  så att de kan fokusera på att skapa lönsamma relationer.

Illustration av försäljningssekreteraren
 Illustration av SuperOffice offert dashboard

OFFERTHANTERING

En viktig förutsättning för att nå avslut är att snabbt kunna skicka en offert. SuperOffice Sales gör det extremt enkelt att skapa offerter, hantera versioner, få godkännanden och till och med lägga in order med ett enda klick.

SKAPAT FĂ–R MOBLA ENHETER

SuperOffice Sales är anpassad för mobila enheter. Du kan enkelt hantera dina egna och teamets avtal, kontrollera detaljer om kunden, uppdatera och skapa säljmöten och få tillgång till alla relevanta kunddata i realtid på valfri enhet.

Bild på två personer som tittar på en mobiltelefon

Ă–KA FĂ–RSĂ„LJNINGEN MED CHATT

Livechatt är ett oumbärligt verktyg för alla moderna företag och gör det lättare att hålla kontakten med dina kunder och prospekts. När du adderar livechatt i SuperOffice Sales kan du besvara kundförfrågningar i realtid, interagera med potentiella köpare när de besöker webbplatsen och hjälpa dem att ta ett köpbeslut snabbare.

 Illustration av chattfunktionalitet

Är du redo att öka dina försäljningsintäkter?

Få en kostnadsfri säljkonsultation idag. Vi har över 30 års erfarenhet av att hjälpa företag att optimera sina säljprocesser och få ut det mesta möjliga av sin CRM-lösning.

 

 Illustration av en hög med pengar

Vill du veta mer om hur du kan öka säljproduktiviteten?

Anmäl dig till Thrive with SuperOffice och få specialframtaget innehåll till din inkorg, som hjälper dig att förbättra försäljningsproessena och omvanda dina relationer till intäkter.