FUNKTIONER I SUPEROFFICE MARKETING
SuperOffice Marketing innehåller en uppsättning funktioner som hjälper marknadsavelningen att skicka ut mer datadriven och personlig kommunikation. De får ett verktyg som gär det enklare att samla in högkvalitativa leads och stärka varumärket baserat på dataanalys.
LEADSHANTERING
Samla alla dina leads på ett ställe och övervaka alla aktiviteter från början till slut. Automatisk datumstämpling, spårning av leadskällor och hantering av leadsaktiviteter är några av funktionerna som gör det enklare. Använd alla typer av data för att skapa dina sändlistor och personanpassa din lead- och kundkommunikation.
E-POSTEDITOR
Utforma snyggare e-postkampanjer som ger bättre resultat med en inbyggd e-posteditor. Framhäv personligheten i ditt varumärke i varje e-postmeddelande. Du kan dra och släppa, anpassa designelement och innehållsblock, lägga till CTA-knappar, spårbara länkar, ikoner för sociala medier – allt för att dina e-postmeddelanden ska fungera bra på alla enheter.
SPĂ…RNING
Spåra öppningsfrekvenser, länkar och svar baserat på källa. Med SuperOffice Marketing kan du se exakt vem som har klickat på vad så att du kan agera på alla interaktioner och följa upp med ännu mer riktad kommunikation.
INTEGRERAD RAPPORTERING
Förbättra kampanjresultaten med integrerad rapportering. SuperOffice Marketing visualiserar resultatdata så att du kan fatta beslut baserat på data över användarnas beteenden och skicka mer relevant kommunikation.
PROFESSIONELLA WEBBFORMULĂ„R
Skapa webbformulär med hög konverteringsgrad och samla in fler leads. Med hjälp av formulären i SuperOffice Marketing kan du samla in värdefull information som automatiskt uppdateras i din CRM-databas, samtidigt som riktade uppföljningsativiteter skapas.
LĂ„NK-TRIGGARE
E-postmarknadsföring är bara effektiv när den leder till fler leads och ökad försäljning. Länk-triggare i SuperOffice Marketing ger dig möjligheten att initiera en viss åtgärd när en e-postmottagare klickar på en länk. Länk-triggaren kan anpassas till att flagga kunder med vissa intressen, lägga till dem i en uppföljningslista eller boka ett möte med en kundansvarig.
GDPR-FUNKTIONALITET
Förtroende är viktigt i affärer. SuperOffice Marketing gör det enkelt att ta hand om kundernas integritet och intressen. Följ GDPR genom att låta dina kunder välja sina prenumerationspreferenser och ge eller återkalla sitt samtycke till lagring av personuppgifter – via webbformulär och e-post bekräftelse (dubbel opt-in). Samtidigt som du respekterar deras integritet för du underlag till att skicka ut mer relevant marknadskommunikation till de personer som verkligen vill motta den.
BEKRĂ„FTAT SAMTYCKE OCH PERSONLIGA TACK-SIDOR
Höj kvaliteten på den information du får in via webbformulär genom att lägga till ett steg för bekräftat samtycke. Med personligt anpassade sidor som visas när ett formulär skickas kan du tacka för registreringen på ett vänligt sätt eller erbjuda hjälp till dem som behöver det.
FĂ… KONTAKT I REALTID VIA CHATT
Livechatt är ett oumbärligt verktyg för alla moderna företag och erbjuder ett enklare sätt att få kontakt med dina besökare. Via livechatt i SuperOffice Marketing kan du starta dialog med potentiella köpare när de besöker webbplatsen, be om deras kontaktuppgifter, få en bättre förståelse för kunderna och uppfylla deras behov i realtid.
PROFESSIONELL HANTERING AV E-POST SOM STUDSAR
SuperOffice Marketing hjälper dig att se skillnaden mellan mjuka studsar (leveransförsening, tillfälligt otillgänglig e-postserver) och hårda studsar (fel adress, okänd domän osv.) så att du kan hålla din lista med e-postprenumeranter uppdaterad.
Är du redo att förbättra dina marknadsföringsresultat?
Boka en kostnadsfri demo idag. Vi har över 30 års erfarenhet av att hjälpa företag att optimera sina arbetsflöden inom marknadsföring och få ut det mesta möjliga av sin CRM-lösning.
Vill du veta mer om hur du ökar effekten av din marknadsföring?
Anmäl dig till Thrive with SuperOffice och få specialframtaget innehåll till din inkorg, som hjälper dig att öka effekten av din marknadföring och omvanda dina relationer till intäkter.