FUNKTIONER I SUPEROFFICE SERVICE
SuperOffice Service innehåller en uppsättning funktioner som hjälper dina service- och supportteam att hantera förfrågningar och lösa kundernas problem. Oavsett om de kommer in via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier. När du visar dina kunder att du bryr dig, skapar du starka och lönsamma relationer.
Ă„RENDEHANTERING
SuperOffice Service effektiviserar din hantering av kundförfrågningar. Varje förfrågan tilldelas automatiskt ett unikt ärendenummer som används för att spåra all relaterad kommunikation. Vem som helst i ditt team kan snabbt få tillgång till alla data de behöver, genom att söka på referensnummer, kund, ärendeägare, status, period eller kategori.
EN PLATTFORM FĂ–R ALLT
Alla kundförfrågningar och kundinteraktioner samlas in och organiseras centralt i din CRM-databas. Det innebär att alla i företaget har omedelbar tillgång till all information och historik och kan kontrollera status för en kund innan de tar kontakt.
AUTOMATISERA SERVICEPROCESSERNA
Teknik kan hjälpa dig att ge dina kunder bättre och snabbare service. Du kan automatisera dina processer genom automatisk ärendetilldelning, eskaleringar och makron. Fördela ärenden automatiskt till rätt person, skicka påminnelser, omfördela ärenden om de inte besvaras inom en viss tid. Och spara tid genom att skapa arbetsflöden med fördefinierade alternativ som optimerar dina serviceprocesser.
SMART KUNDSERVICE
SuperOffice Service är utrustad med dashboards och rapportfunktioner som hjälper dig att visualisera vad som händer här och nu. Det ger dig insikter om hur teamet presterar och vilka återkommande problem som kunder upplever. Fatta välgrundade beslut om hur du kan förbättra dina tjänster och hålla kunderna nöjda.
AUTOSVAR OCH SVARSMALLAR
En kundsupportmedarbetare utför många återkommande uppgifter. Med SuperOffice Service kan du påskynda dina svar med hjälp av standardiserade svarsmallar, samt använda autosvar för att bekräfta rutinåtgärder.
FAQ-BIBLIOTEK
En enkel men viktig funktion i SuperOffice Service är kunskapsdatabasen som hjälper dig att bygga upp ett bibliotek med vanliga frågor. Du kan använda länkarna till vanliga frågor i dina svar eller skapa ett FAQ-bibliotek i Customer Engagement Center som ett självbetjäningsalternativ dygnet runt.
SERVICE NĂ„R DU Ă„R PĂ… SPRĂ…NG
SuperOffice Service är tillgänlig via vår mobilapp, Mobile CRM. Ditt serviceteam kan komma åt ärenden, tilldela dem till rätt supportmedarbetare, skicka svar och även avsluta serviceförfrågningar när de är på språng.
KUNDCENTER
Vårt kundcenter kan kan integreras direkt på din webbplats, vilket gör det enklare för dina kunder att ta kontakt och att själva hitta svar på sina frågor. Kunderna kan logga in, se sin ärendehistorik, ställa frågor och söka i kunskapsdatabasen när som helst.
OMEDELBAR SERVICE VIA CHATT
När du lägger till livechatt i SuperOffice Service kan du få direktkontakt med dina kunder. Vår chattfunktion hjälper dina supportteam att ge snabbare svar och förstå kundens situation. Du kan vara mer personlig vilket leder till ökad kundnöjdhet.
EN HJĂ„LPANDE HAND FRĂ…N AI
Ta hjälp av AI- och maskininlärningsteknik och förbättra ditt sätt att hantera serviceförfrågningar. Dra nytta av snabböversättning när kunder skriver på främmande språk. Prioritera rätt ärenden med automatisk känsloidentifiering. Skicka ärenden till rätt servicespecialist ännu snabbare med kategoriförslag från AI.
Är du redo att öka kundnöjdheten?
Vi har över 30 års erfarenhet av att hjälpa företag att optimera sina service- och supportprocesser och få ut det mesta möjliga av sin CRM-lösning.
Vill du veta mer om hur du skapar fantastiska kundserviceupplevelser?
Anmäl dig till Thrive with SuperOffice och få specialframtaget innehåll till din inkorg. Innehåll som hjälper dig att ge bättre kundservice och skapa bättre kundupplevelser, så du kan omvanda dina relationer till intäkter.