Anpassa produktionsvolym till efterfrågan och säkra kundens framgång
SuperOffice CRM är utformat för tillverkande företag och erbjuder en lösning som länkar ihop försäljning, produktion, och logistik, vilket ger förutsättningar för en mer slimmad organisation. Få tillgång till, och dela information mellan sälj- , teknik- och produktionsteam. Enkel åtkomst dygnet runt.
Tusentals nöjda kunder
CRM för tillverkande företag
-
Gemensam kontaktdatabas
Dela information om kunder, leverantörer, forskningsinstitut, projekt, avtal, aktiviteter och försäljning på en central plats.
-
Customer Engagement platform
Hantera förfrågningar, serviceavtal och reklamationer i ett system och gör informationen tillgänglig online för dina medarbetare och kunder.
-
Supply Chain management
Hantera offerter, underleverantörer och intressenter och få fullständig överblick med verktyg för resultatbaserad företagsstyrning och affärsinformation (Business Intelligence).
-
Projekt och anbud
Få en komplett översikt över alla intressenter och aktiviteter per projekt och hantera dina anbud i hela organisationen.
-
Automatisering av arbetsflöden
Automatisera dina affärsprocesser inom marknadsföring, försäljning och kundservice. Ha alltid full kontroll över dina kunders behov.
-
Mobilt CRM
Få tillgång till hela CRM-databasen från alla mobila enheter, oavsett var du befinner dig.
SE HUR DU KAN FÖRBÄTTRA DIN END TO END KUNDRESA
Erövra digitaliseringen med rätt verktyg
Tillverkningsbranschen förändras i en allt snabbare takt. Har du rätt förutsättningar för att hantera digitaliseringen och alla de krav som ställs? I vår kostnadsfria rapport får du de senaste trenderna och verktygen för att ligga steget före.
Få en gratis demo
CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.
Det behövs tydligt definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)