Förbättra tjänsteleveransen och knyt an till medborgarna
SuperOffice CRM möjliggör bättre kontakt mellan myndigheter och medborgare. Hantera, förenkla och automatisera myndighetens interaktioner för att ge alla en bättre kundupplevelse.
Tusentals nöjda kunder
SuperOffice CRM för offentlig sektor
-
Medborgaröversikt
Ge offentligt anställda överblick över relevant kommunikation med medborgarna och tillgång till viktig information på ett ställe. Med ett enda klick kan ni se historiska, aktuella och avslutade förfrågningar.
-
Bättre insyn i förfrågningar
Förfrågningar kommer in via olika kanaler. Få bättre kontroll på inkommande ärenden så att du kan hantera dem effektivare. Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på avdelning, team eller typ av medborgare.
-
Medborgarportal
Minska väntetiden genom att erbjuda en helhetslösning där medborgarna kan ställa frågor dygnet runt, få svar omedelbart och följa upp hur deras ärenden fortskrider.
-
Integrationer
Integrera olika system för att automatisera arbetsflöden, förenkla utfärdanden av tillstånd och eliminera manuellt pappersarbete.
-
Nyckeltal och KPI:er
Få en snabb visuell översikt över hur väl din myndighet behandlar och hanterar medborgarärenden för att förbättra servicenivån. Visa antalet påbörjade och avslutade ärenden samt svars- och hanteringstider i visuella dashboards.
-
Ansökningar
Anpassa och förbättra dina befintliga registrerings-, tillstånds- och ansökningsprocesser. Oavsett vilken kanal som används – e-post, webbformulär eller kundportal – kommer SuperOffice CRM att fördela arbetsbelastningen jämnt mellan de medarbetare som ansvarar för dina inkommande ärenden.
Köpguide för CRM
Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.
Få en gratis demo
CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.
Det behövs tydligt definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)