Leverera en säker tjänst med SuperOffice CRM
Oavsett om du är verksam inom bank, försäkring, utlåning eller investeringar kan SuperOffice CRM hjälpa dig att få insikt i dina kundportföljer. Automatisera manuella processer och efterlev integritets- och lagkrav.
Tusentals nöjda kunder
SuperOffice CRM för bank- och finansbranschen
-
Kundöversikt
En komplett översikt över kundinformation på ett och samma ställe – kontaktuppgifter, e-postkorrespondens, telefonsamtal, dokument, försäljningar och mötesprotokoll. Med ett enda klick får hela företaget en 360 graders vy av kunderna.
-
GDPR
Dataskyddsförordningen (GDPR) måste efterlevas enligt lag. För att uppfylla kraven fullt ut behöver rutiner och riktlinjer implementeras som stöds av ert CRM-system.
-
Kommunikation
Kommunicera med många olika kundgrupper via CRM-systemet baserat på inkomstnivå, risk och geografi. Skicka e-postkampanjer baserade på specifika segment för att leverera riktade erbjudanden.
-
Säljledning
Identifiera affärsmöjligheter hos potentiella och befintliga kunder baserat på affärsbehov, produktsortiment och omsättningstillväxt. Säkerställ exakta prognoser och korrekt hantering av försäljningsprocessen genom att implementera erbjudanden och försäljningsmöjligheter i SuperOffice CRM.
-
Nyckeltal och KPI:er
Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system för att få full överblick över genomsnittligt avtalsvärde, konkurrenter, erbjudanden och förhållandet mellan vinst- respektive förlustaffärer vid nyförsäljning.
-
Avtal
Lagra alla dina avtal direkt i SuperOffice med digitala signaturer. Effektivisera säljprocessen och förkorta beslutstiden. Genom att ha 100 % kontroll över alla ramavtal kan du arbeta mer proaktivt med kunderna innan avtalen löper ut.
Köpguide för CRM
Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.
Få en gratis demo
CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.
Det behövs tydligt definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)