Heltäckande lösning för fastighetsbranchen med SuperOffice CRM
En central databas över hyresgäster, hyresobjekt, avtal och fastigheter. SuperOffice CRM hjälper dig att kommunicera med kunder och potentiella kunder, förenklar ärendehantering och fastighetsskötsel från ett och samma system
Tusentals nöjda kunder
SuperOffice CRM för fastighetsbranschen
-
Kund- och fastighetsöversikt
En heltäckande och transparent översikt över viktig information och korrespondens relaterad till kunder, uthyrare, fastigheter och projekt på ett och samma ställe.
-
Avtal och kontrakt
Lagra alla dina avtal direkt i SuperOffice med digitala signaturer. Effektivisera säljprocessen och förkorta beslutstiden. Genom att ha 100 % kontroll över alla ramavtal kan du arbeta mer proaktivt med kunderna innan avtalen löper ut.
-
Avtalshantering
Du behöver ett system som hjälper dig att hantera frågor om avtal, uthyrare, restpunktlistor med mera. Strukturera, kategorisera och automatisera inkommande förfrågningar baserat på ärendetyp, kund eller fastighet för enkel hantering.
-
ERP-integration
Erbjud en förbättrad kundupplevelse genom att alla på företaget kan få tillgång till relevant finansiell information om kunderna. SuperOffice CRM kan integreras med alla större ERP-system.
-
Nyckeltal och KPI:er
Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system (ERP, CRM) för att ge ledningen en fullständig översikt över viktiga affärstrender, försäljningsmöjligheter och intäktsutveckling.
-
Kommunikation
Håll hyresgäster, uthyrare och kunder uppdaterade med frekventa, riktade e-postkampanjer. Segmentera efter fastighetstyp, storlek, geografi med mera.
Köpguide för CRM
Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.
Få en gratis demo
CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.
Det behövs tydligt definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)