Förbättra hela kundupplevelsen från offert till merförsäljning
Samarbeta och arbeta mer effektivt med leverantörer och underleverantörer. SuperOffice CRM hjälper bygg- och anläggningsföretag att systematisera och automatisera hela byggprocessen.
Tusentals nöjda kunder
SuperOffice CRM för bygg- och anläggningsbranschen
-
Kund- och projektöversikt
En heltäckande och transparent översikt över viktig kund- och projektinformation samlat på ett ställe. Med ett enda klick får alla medarbetare en fullständig överblick över era kunder och deras projekt.
-
Dokument hantering
Strikta branschstandarder kräver ett system för dokumenthantering. Med SharePoint Online kan du utnyttja funktionerna i Office 365 för samarbete, versionshantering och delning av dokument med externa parter.
-
Ärendehantering
Strukturera, kategorisera och prioritera alla inkommande förfrågningar baserat på ärendetyp, kund och projekt – samt automatisera standardprocesser.
-
ERP-integration
Integrera ditt ekonomi- och affärssystem för att få översikt över projektdata, orderinformation, fakturor, timmar och annan finansiell information som kan delas med hela företaget via en centraliserad plattform.
-
Nyckeltal och KPI:er
Få tillgång till nyckeltal och KPI:er från alla affärsenheter inom företaget för att kunna fatta bättre beslut. Kombinera rapporter från olika system (ERP, CRM) för att få en fullständig bild av leveransen/projektet eller kunden.
-
Projekt
Kategorisera viktiga funktioner och roller samt projektfaser och aktiviteter. Kommunicera med rätt person i rätt tid och få kontroll över alla projekt och all korrespondens i SuperOffice CRM.
SE HUR DU KAN FĂ–RBĂ„TTRA KUNDUPPLEVELSEN FRĂ…N OFFERT TILL MERFĂ–RSĂ„LJNING
Köpguide för CRM
Genom att investera i CRM-programvara kan du bygga upp och stärka relationer med nya och befintliga kunder. Ta reda på hur du väljer rätt lösning för din verksamhet med vår köpguide för CRM.
Få en gratis demo
CRM handlar om att skapa långsiktiga kundrelationer. Det är CRM-strategin som ligger till grunden för hur väl ni kommer lyckas med CRM och här hjälper och vägleder vi er.
Det behövs tydligt definierade arbetsprocesser och vi anpassar systemet efter era processer, inte tvärtom.
4 anledningar att prova SuperOffice CRM:
- Sömlös integration med Office 365 och G-Suite
- Tillgänglig på vilken enhet som helst – dator, mobil och surfplatta
- Obegränsade företag, kontakter, prospekt och supportärenden
- Funktionsbaserad prissättning (du betalar för det du använder)